2012. július 15., vasárnap

Lilás

Most egy olyan szép lilás sminket hoztam, ami szerintem barna szeműeknek (is) nagyon jól áll. 

Kezdjük ismét az alapanyaggal: 


Egy csoda... Tehát FDS Betatan krém, míg felszívódik fincsi hideg kólaa nyammmm (tudom, egészségtelen, de olyan finom), majd Garnier mindentfedőkrém, kis várakozás után ennek elpaskolása. Tap-tap-tap. Majd ARTDECO primer és AOK púder éppencsak. 

* * *


Ezt követően jöhet a Rimmel Type of Romance bézse alapnak amint az egész szemhéjra felviszek és a szem alá is kicsit, hogy a szem nagyobbnak tűnjön és a púderek, kencék könnyebben odaragadjanak. 
Útközben közös fotó a kómás Máteóval, aki épp alvás után van. 

* * *


És akkor az egész szemsmink "lelke" a Manhattan Pastel Passion porpúdere, de bármilyen világos rózsaszín, vagy már-már fehérbe hajló szemhéjfesték megteszi. Ennek a tubusa speciel azért ilyen ganés, mert régebben erre nyomtam a műszempillaragasztót :)
Szóval a belső szemzug környékére felülre és alulra is ezt viszem fel. 

* * *


Ezt nálam az ADEN pink szemhéjpora követte, ami elsőként csak felpaskolok, mint az első képen, majd szépen elsatírozom, hogy nagyjából egybeolvadjon, de azért a színek közötti különbség látszódjék az egységességben is. Igen, ennek van kicsi aranybeütése is. A titok, hogy egyenesen a tükörbe nézve éppen a szembogár felé kell felvinni, természetesen nem a szemgolyóra...


* * *


Ezt az ARTDECO 87-ese követi nálam, amit az előző szerinti metódussal viszek fel, csak kívülre haladva.

* * *


És végül felkerül a korona is. A külső szemzug köré sötétlila és fekete egyvelege, feketéből csak egy pisszenésnyi :) Mindent szépen összesatírozok, hogy ne maradjanak éles kontúrok.

* * *


Igen, jön a két nagy kedvenc az I love Glam és az Eyestylist. Látjátok a bal (nektek jobb) szemem alatt a sötét pöttyöket? Igen, nem paskoltam eléggé a Glamet:) Az Eyestylisttal kivételesen vízvonalam is kihúztam és szétsatíroztam a fekete port. 

* * *


Ucsónak spirálozok az Ultra Black-kel, de most két rétegben, előtte természetesen lekeféltem a pilláimról a ráragadt szemfestéket. Ezek a képek adják vissza legjobban a szemsmink igazi színét. 

* * *


Majd nagyon kevés folyékony Oriflames pirosító mindkét orcára, barack színben, a szemöldökön nem változtattam, csak leszedtem arról is a szemhéjfestéket kefével. Fent mintha kicsit ködös lenne a tekintetem!? 

* * *


És táráááááááááám... A bal alsó képen éppen nagyon meglepődök, hogy jéééé ilyen voltam és ez lettem? Csuhuhudaság :) Annál is inkább, mert a rúzs (AVON Bikini) színével harmonizáló fülbevaló és csőtop volt rajtam, de egyikből sem látszik semmi, fantasztikus önfotozóképességemnek köszönhetően, ráadásul nagy ötlet volt az élénkpiros színű szobában fotózkodni... Hát...most ennyivel kell beértenetek. :) 

0 megjegyzés:

Keresés ebben a blogban

Én

Angi
The most important kind of freedom is to be what you really are!
Teljes profil megtekintése

  © Blogger Template by Emporium Digital 2008

Back to TOP