2012. július 15., vasárnap

Futkározós


Áttelepítésem első eredménye :) 

Jelzem, hogy hozott anyagból dolgozom amin nem tudok változtatni :) Lássuk a kiindulópontot:
A háttérben apa oszcilloszkópjával :) Igen ez az ő "sarka", látszik is....

Igen, fénykép alapján öt év letöltendő. A bőröm sosem volt tökéletes sajnos, tinikorom óta pattanásokkal küzdöm, amiket ha nyomkodok még el is hegesednek, így fájó szívvel, de erről leszoktam. Kábé 2-3 naponta radírozom az arcom, pattanástalanító AOK arclemosóm, krémem és fertőtlenítő hatású púderem van, ezek viszonylag jók, de Máté üvölt a szaguktól, így csak csínnyán tudom őket használni. Ja és a szülés utáni hormonváltozás sem tett jót az arcomnak, de üsse kavics, senki sem lehet tökéletes.
Nyáron nagy kedvencem a Fleur de Santé Betatan arckréme, mert fényvédőt is tartalmaz és sok C vitamint, amitől nekem egyenletes textúrájú lesz a bőröm.

Oké, tehát
1. hajszárítás
2. ha szükséges arcradírozás
3. krémezés

A krémeket kábé 5 percig nem piszkálom az arcomon, hagyom, hogy beszívódjanak és csak utána kezdek sminkelni.

* * *


Általában a Garnier termékeket nem szeretem, a Fructis-tól ha csak rágondolok viszketek, de ez a cucc jó. Főszabályként fertőtlenítő hatású pattanásleszárító golyós izének hirdetik, de én a sok alvás következtében keletkezett karikákat is ezzel palástolom, meg persze a pattanásaimat is megpróbálom. Fedni jól fed, de annyira nem szárít szerintem. Ezt fel kell rázni használat előtt én pedig szoktam hagyni kicsit "kövesedni" úgy fél percig, hogy könnyebb legyen elpaskolni.

4. Garnier golyós fedőkrém a szemek alá és a pattanásokra vagy bármilyen pirosságra

* * *


A kedvenc primerem (szemkence alá való cucc, amitől az nem jön le) az ARTDECO-tól való, ezt használom a teljes szemhéjra a szemöldökig, jobbra fenn az Oriflames mindenrejó balzsam látható, itt az ajkaimra kentem és az AOK púder, amiből csal rálehelek az arcomra, hogy ne csillogjon. Ez szépen mattít, és felszívja a felesleges zsírt. 

5. Primer
6. Ajakír
7. Púder

* * *


No és íme a titok, nagy kedvenc a Rimmeltől, a neve: Type of Romance. Bézs alap és neutrális barna. Azt szeretem ebben a szemfestékben, hogy alig észrevehető, de mégis karaktert ad az arcnak, a szemet kiemelni ami az én esetemben nagyon fontos, mert pici szemeim vannak. A bézst egész a szemöldökcsontig felviszem alapként, a barnát pedig a mozgó szemhéj fölé satírozom, jó alaposan, hogy összemosott hatást érjek el. 

8. Rimmel Type of Romance 


* * *




No és a másik kedvenc az Astor Eye Artist filctusa. Szigorúan feketében és vízállóan. Az ún. macskaszem elérésre viszonylag egyszerű trükköm van, 5-6 felvitel után könnyen megtanulható és szépen kivitelezhető, íme: 

9.a. Astor Eye Artist a külső szemzugig, tetszés szerinti vastagságú vonalban


* * *


És a trükk: Az alsó szemhéj és a vízvonal ívét követve húzok tetszőleges hosszúságú vonalat az előbb elkövetett folytatásaként. Ezt a legegyszerűbb, ha lefelé nézel tükörbe és úgy alkotsz :) Kicsit gyakorolni kell, de viszonylag gyorsan kézre áll. 

9.b. Az alsó szemhéj "folytatásaként" húzott tusvonal

* * *




Majd jön a "fun part": az előbb meghúzott két vonalat kitöltöm a filccel. Vékonyan vagy vastagon, az a hangulatomtól függ. Most kissé bele vagyok zúgva a pinup-ba, ezért vastagon :) 

9. c. A 9.a és 9.b-ben húzott két vonal közötti "rés" kitöltése. 


* * *




Én a külső alsó szemhéjamra is szoktam kis színt tenni, de azért, hogy ez ne legyen olyan karakteres régóta kerestem már olyan porpúdert, mint az Essence I love Glam púdertusa. Ezt mindig le kell pötyögtetni használat előtt, ami kész pocséklás, viszont ha nem tenném, két perc alatt odaragadna a szemem alá és bizony csak vízzel lehet eltüntetni onnan (már persze, hogy jártam így) tehát inkább szórom a port :)


10. Az alsó szemhéj színezése


* * *




És persze, hogy ne legyen éles a vonal, ezért satírozok és mélyítek a por színén, méghozzá a szintén nagy kedvenc Fleur de Santé csavaros szemceruzával és a végén található szivaccsal satírozok. 
A spirálozás nálam kötelező feladat a pici szemeim miatt, előtte a rárakódott szemhéjfestéket kefével szedem le, máskülönben összecsomósodna a spirál a pillákon, majd szempillagöndörítőt használok és most épp a Bourjois Ultra Black-jét mert csodálatosan mély fekete színt ad már egyszeri felvitellel is, ez az alsó középső képen látszik is. Alulra soha nem teszek szempillaspirált, mert "bezárja a szemem" és szerintem viccesen is néz ki. 

11. Alsó szemhéj satírozása és spirálozás

* * *


A szem körüli dolgaim a szemöldök hangsúlyozásával fejezem be. Egy nagyon szimpla Aden márkájú szemöldökceruzát használok, amit kefével elsatírozok éééés igen, waxszal rögzítek :) Látjátok a waxot az ujjaimon? Ilyen fehér, de ha felkenem színtelen. Csudasáááág :) A szemöldök kötelezően vastag és hangsúlyos, mert pinupság is van  :) 

12. Szemöldök kiemelése

* * *


És a befejező lépések: Világos pirosító, nagyon kevés, mert nem akarok maszkot és a pattanásokat, hegeket is jobban kiemeli a sok, valamint  barackszínű szájfény, mert a sötétebb bőrűeknek a barackos-narancsos színek állnak jól (legalábbis én így gondolom), no meg persze valami jó hangsúlyos fülbevaló, mert azokat is nagyon szeretem és nem hátrány, ha nyújtja az arcom. 

12. Leheletnyi, a bőrszínhez, sminkhez illő pirosító és szájfény

* * *


És voila, 5 év helyett mindjárt csak 3 :)

Bónuszként mutatom, hogy lehet esti sminket varázsolni ebből:


Ennyi, erősebb rúzs és nagy kerek, kihívóbb fülbevaló (van egyáltalán olyan?)

Áhh látom már el kell jutnom a fodrászhoz, mert elveszőben a bóbitám, felháborító :)

0 megjegyzés:

Keresés ebben a blogban

Én

Angi
The most important kind of freedom is to be what you really are!
Teljes profil megtekintése

  © Blogger Template by Emporium Digital 2008

Back to TOP