2012. július 16., hétfő

Catrice Gel Eyeliner és ecset maxiteszt

Szóval nemrég szereztem be, és igen, már használtam őket egy-egy alkalom erejéig, de még nem csináltam tartósságtesztet. Azért vettem meg őket, mert nagyon kíváncsi voltam, hogyan lehet ezzel a 'gél'-nek titulált valamivel és a hozzá rendelt ecsettel dolgozni. Nekem az etalon eddig az Astor filces szemhéjtusa volt, kíváncsi voltam, hogy tudja-e überelni a Catrice. 
 Oké, tehát a csomagolás mondhatnám általános, az ecset tokjánál zavaró, hogy az 'ippen' belefér, kicsit nyomorítani kell a laposecsetet, nem beszélve a hajlított ecsetről, aminek a végére műanyag védőcuccost húztak, melynek nagy hátránya - mint nálam is -, hogy eldeformálhatja az ecset szőrét.
Ez nagyon nem olasz :) 
 A gél állagát tekintve valóban gélszerű (nahhááááát), könnyű az ecsettel felkapni, viszont hamar száradni kezd, így minden egyes merítést követően a kupakot rátettem a tégely tetejére, hogy minél kevesebb levegővel érintkezzen. 


Tehát az alapanyagom:


A háttér a szokásos gyönyörűség, apa 'kuckója', Máté a szőnyegen, én pedig finom Citromos 0%-os Gössert vedeltem (nyammmnyammnyamm). Alapnak Terra Naturi színezett hidratálót tettem fel és a szemöldököm kicsínosítottam, hát csak legyen szép, ha teszt ha nem :)  A jobb (nektek bal) szemhéjamra primert vittem fel, a balt (nektek jobb) simán hagytam.

A laposecsettel könnyű bánni úgy is, hogy nem kell ujjal kihúznom a szemhéjam, bár úgy kicsit darabosra sikeredett, de gondolom ez is csak gyakorlás kérdése.  Apró, pöttyöző mozdulatokkal nyomtam egész közel a szempilláim tövéhez, a külső szemzugnál szép, egységes vonalat alkotott.
 
Majd jött a hajlított végű ecset, ami az egyik legjobb találmány a szemkihúzás terén. Rögtön kézre áll, nem kell lefelé nézni, nem kell praktikákhoz folyamodni (mint pl. a celluxos borzalom) egyszerűen a vízvonalat követve gyönyörű, cövekes vonalat lehet húzni vele, szerintem elronthatatlan, vagy picit kell gyakorolni csak :)

Én csak azért nézek le, hogy lássátok, hogy mennyire dolgoztam épp, míg közben fényképeztem a saját szemem :)

Na és akkor már csak 8 óráig kellett fennhagynom, és míg várakoztam eszembe jutott, hogy így közel a 31-hez nekem még nincs tükörben fényképezős, pózolós képem. Úúúúúúristen! Gyorsan be kellett pótolnom :) 


Rém művészi, értem már mit érezhetnek a fiatalok egy-egy ilyen 'alkotás' közben. Remélem azért, hogy egyik munkatársam sem olvassa a blogom, még a végén elszégyellném magam :) 

No tehát 8 óra létezés, Mátézás, boltozás, elázás, jópár leizzadás után hullafáradtan az eredmények:


A képeken jól látható, hogy hihetetlen eltérés nem keletkezett a primeres és nem primeres szemem között, leszámítva az apró festékmaradványokat a mozgószemhéj redőiben a nem primeres oldalon, illetve a festék kopott meg kicsit még, de ez viszonylag egyszerűen korrigálható.  

ÖSSZEGEZVE tehát: azt gondolom, hogy ár-érték arányban igen jó vételre tehettem szert, a tusgél összesen 1400 Ft-ba került, az ecset pedig kb. 800-900 Ft-ba, pontosan nem emlékszem. Ha azt számolom, hogy a gél mindennapos használat mellett is örök meg egy napig elegendő, akkor az árát igen, a tartósságát nézve viszont (nekem) nem éri meg, mert én nem korrigálok, gyakran tükörbe sem nézek, csak lótifutizok, az elkenődött szemfesték nálam nem jöhet szóba tehát. Drámai, drasztikus 1-2 órára jól beválik, de bulizni ne menj el benne, hacsak tudod hogy nem fogsz megizzadni, nem locsolnak le, vagy dugják bele a fejed a wckagylóba, avagy ha tudsz gyakran korrigálni, ellenőrizni. 
Maga a metódus, a vonalrajzolás egyszerűsége viszont kedvencemmé vált, azt hiszem fogok keresni egy jobb minőségű szettet.

1 megjegyzés:

xJuDesign 2013. július 11. 10:49  

:) :) :) Nagyon tuti ez az oldalad :) Örülök, hogy láthattalak:)

Keresés ebben a blogban

Én

Angi
The most important kind of freedom is to be what you really are!
Teljes profil megtekintése

  © Blogger Template by Emporium Digital 2008

Back to TOP