2012. július 17., kedd

Terra Naturi Lipgloss miniteszt

Már régóta szemezgetek a natúrkozmetikumokkal, míg végül tegnap, pár egyéb natúrnak kikiáltott termék mellett beszereztem egy szájfényt. A márkája Mülleres Terra Naturi,  a csomagolása általános, semmivel nem tűnik rosszabbnak, mint bármelyik más szájfényé, ráadásul nincs benne semmi mesterséges anyag vagy tartósítószer, ez pluszban szimpatikussá tette a terméket. Az ára abszolút baráti, 895 Ft. Színekben nincs annyira nagy választék, de a rózsától a sötétvörösig kábé 4-5 árnyalat azért megtalálható, ami szerintem teljesen elegendő is.
Oké, a képek mondják a legtöbbet, lássuk: 

Natúran

A felkenést követően közvetlenül
2,5-3 órát követően (ettem-ittam-Mátéztam)
Látható, hogy abszolút beváltja a hozzá fűzött reményeket, állagában, tartósságában sokkal rosszabbra számítottam, az ajakra felkenve egyáltalán nem ragad, ami nálam pluszpontot ér, kellemes illata van, könnyű a megfelelő mennyiséget kiemelni a tubusból. 

ÖSSZEGEZVE: árát, összetételét és állagát tekintve az egyik eddigi kedvencem mindemellett a minőségével is elégedett vagyok Még nem az 'igazi', de abszolút használható, szép színű, közepesen tartós natúrkozmetikum.

1 megjegyzés:

Maja 2012. augusztus 21. 5:55  

Jó lett ez a bejegyzés :) ha van kedved nézz be hozzám: majamakeup.blogspot.com

Keresés ebben a blogban

Én

Angi
The most important kind of freedom is to be what you really are!
Teljes profil megtekintése

  © Blogger Template by Emporium Digital 2008

Back to TOP