2012. július 15., vasárnap

Leopárdos-párducos

Tudom a leopárdok, párducok korszaka lejárt, de nekem van egy házi nevelésű bestiám :) 


Íme a hozott anyagom: 

Minyáuuuu. Szóval most a Soliteint színezett hidratálóját tettem fel alapnak, erre jött a Garnier mindentfedőkrém, amit szépen elpaskoltam, majd kevés AOK porpúder. Ugye látványosan javult az arctónusom? (?)

* * *

Jaj, még kenyérre lehet kenni, ez látszik is az első képen. Alapnak feltettem a Rimmel Type of Romance bézsét majd a mozgó szemhéjra a Catrice ezen palettájának arany árnyalatát.

* * * 


A belső szemzug köré került a lime színű szemhéjfesték a palettából, amiből az alsó vízvonalam alá is tettem jócskán, mert nagyon tetszett a szín. A fotók valahogy nem az igazi színt tükrözik vissza, de szerintem ezt nagyjából ti már tudjátok. A külső szemzug felé pedig épp az aranybarna árnyalatot kezdtem el satírozni, amikor... úristen, mi ez... már közeledik!!!! Áááááááááá

* * *


Kezdeti megdöbbenés után folytattam a satírozást, ugye gyönyörű ez a barna? És hát mire is lehet még jó a folyékony szemtus? Hát persze, leopárdpöttykörvonalak rajzolására!!! Először az egész szemhéjamat be akartam pöttyözni, de aztán megelégedtem a három-hárommal hogy páratlan legyen, mert ugye virágszálban sem illik párosat adni. A pöttykörvonalakat gyakorlatilag bárhová el tudnám képzelni alkalomtól függően. Az utolsó képen éppen nagymacskásodom, az átalakulás megkezdődött :) Hrrrrrrr

* * *


És a trükk: Egy egyszerű aranybarnás szemceruza, amivel kitöltöm a pöttyök közét. Amit én használtam az az AVON glimmerstick luxe-ának Copper színárnyalata. Már azt hittem megnagymacskultam, amikor eszembe jutott, hogy ... 

* * *


... nem használtam még szemhéjtust és szempillaspirált! OMG! És az is eszembe jutott, hogy alapjáraton én egy abszolút szelíd leopárdsmi vagyok. A tusvonal erősségét nem vittem túlzásba, mert nem akartam elnyomni a pöttyeimet, alulra is került tus, a szembogár külső szemzug felé eső széléig. A szemöldökömet lekeféltem és fekete szemöldökceruzával hangsúlyoztam, hogy macskásabb szemeket kapjak a szempillaspirált kissé a hajvonal felé, oldalra húzva vittem fel.

* * *


Jééé és még leopárdmintás fülbevalóm is van, hogy lehet ez ? ;) A számra kevés AVON Color Trend Berry Nude-ot raktam, hogy az már ne legyen hangsúlyos, az orcákra leheletnyi Bourjois 33-as Lilas D'or pír került és kész. Nem is olyan bonyolult, merészebbek hétköznap is viselhetik, csak a bennetek rejtőző vadállatra vigyázzatok :)

0 megjegyzés:

Keresés ebben a blogban

Én

Angi
The most important kind of freedom is to be what you really are!
Teljes profil megtekintése

  © Blogger Template by Emporium Digital 2008

Back to TOP